måndag 31 augusti 2009

Kul och smickrande

Ni har kanske sett en del av bilderna som jag tog av E. lite tidigare på min blogg. För ett tag sedan fick jag mail av E. och tillåtelsen att publicera det:


Det var kul och smickrande att finna mig själv på din blogg! Jag är verkligen jättenöjd med bilderna och skulle du vilja använda något foto som visar mitt ansikte är det också ok för min del. När jag visat boxen för en del vänninnor i sommar har jag fått uppskattande kommentarer om allt från hur modig jag är till hur fantastisk bra resultatet blev. Jag har berömt din förmåga att få mig att slappna av och hoppas att det kommer att generera i fler kunder - inte bara från Linköping!

Jag träffar så många 40+ kvinnor som efter barn och ett antal år av liv är onödigt kritiska till sina kroppar och hur de ser ut. Om jag - som lätt medelålders - kan vara en inspiration för att någon annan ska våga bejaka sin sensualitet, trots att man inte längre är 25, blir jag supernöjd!


Hälsningar / E.


Tack, E. för din generositet. You are one of a kind! /Brigitte







Photo Brigitte Grenfeldt

Inga kommentarer: